varmaste dagen ever

Igår var en helt sjuk varm dag! Över 40 grader hela dagen och hela kvällen! Klockan 1 på natten var de 37 grader!
Tänk er när ni sitter i en alldeles för barn bil och typ inte kan andas, så var de hela dagen! Och just denna dag hade jag jobbsök på... Fy fasen för att gå omkring! Men jag lyckades få en trial på fredag på en restaurang så önska mig lycka till!!

Eftersom denna dag var outhärdlig så drog vi runt 14 till Manly Beach för att bo i vattnet, skapligt skönt! Vattnet var riktigt svalkande.

På kvällen när de var sovdags gick de inte att sova typ, varmt i rummet och kladdigt. Vi har ju två inneboende i vårt rum som bott här senaste veckan så vi sover ju 4 i en mindre dubbelsäng, inte okej inatt! Inte i denna värme. Slutade med att Harry la sig på golvet och sov.

Men nu när jag vaknade är de sval vind som blåser in i rummet och de är typ bara 21 grader. Nice! Blir nog lite mer jobbsök idag!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/626781/images/2013/pic_50ecab669606ee2d6ee756e1.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Bella

Härliga bilder!!! Och skönt att du överlevde värmeattacken, glöm inte vattenvattenvatten ;) (ska inte tjata mer nu) Pusss var rädd om dig <3

2013-01-09 @ 17:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0