sommaren är den bästa tiden

Hej! här skriver jag inte mycket nu men det är mest instagram som gäller och jag tar mig inte tiden här riktigt just nu. 
 
jag har i alla fall en bra sommar trots de tråkiga vädret som alla säkert märkt att det är. idag fick vi fint de tackar vi för :) dock har jag varit sjuk i 3 dagar nu. soff och sängliggandes, sjukt tråkigt! men är på bättringsvägen så imorgon drar jag ut till sytrrans stuga! 
 
har hunnit med massa bra minnen redan och fler kommer det :) jag har gjort mycket roligt och har massa att se fram emot. 
 
föresten kanske jag inte längre bor i Sverige från och med den 27 november på obetsämd tid. läskigt men spännande! då måste jag blogga massor! jag är rädd och glad på samma gång :) vi får se, jag har börjat processen nu i alla fall och om jag inte prövar mina vingar nu när kommer jag då göra de? så pusha mig mina vänner! 
 
puss mina fina! 

Kommentarer
Postat av: Bella

KLart du ska draaa!!!!! DU MÅSTE!! Även om jag kommer sakna dig i Norrköping <3

2012-06-30 @ 14:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0