all the right moves

min helg blev faktiskt väldigt bra! hade hemmakväll i fredags och så gjorde jag hemmagjorda hamburgare vid 9 på kvällen. halv 10 får jag sms från Emelia som tycker att jag borde följa med ut och jag är inte den som är den efter en hel dag hemma. så vid halv 11 beger jag mig mot världens och träffar en full Emelia samt lite andra roliga kollegor. blev lyckat och vid halv 2 somnade jag gott i sängen.

Lördagen väntade jobb som gick galant, vid halv 8 skyndar jag mig hem för att hinna se gladitorerna (jag vet jag är lite nördig, men det är ju minnen!). Anne kom vid 8 med massa chips, dipp och 2 flaskor vin så vi korkade upp och efter en stund kom även Jessica. Så jag och mina roomies snackade lite om Thailand, kollade på gladitorerna och sen blev de musik och skitsnack! Mellan 22-23 någonstans begav vi oss till världens igen men då för att träffa Danne och gänget. Riktigt kul! Ska bli så kul att han ska till Thailand samtidigt som oss!

Somnade i alla fall halv 4-4 någongång och så blev de självklart jobb på söndagen! så sen åkte jag hem och myste ner mig i soffan och tjöt som en gris till Australia.

Idag blev det jobb 8-17.30, så långdag! men ni har väl inte glömt att jag är girig av mig? pengaaar! skulle ju egentligen tränat efter jobbet men min hals vill ej ge sig! håller tummarna att den är bra imorgon!!

Så blev även film i soffan ikväll igen och efter det pillade jag på min väska jag köpt till resan, gick igenom funktioner och så vidare. blev så sugen när jag läste i Bellas blogg att hon plockat fram sin! åhh får resfeber bara av att skriva det :) BARA 16 DAGAR KVAR!!!!!!




näni nu ska jag lyssna på musik och drömma vidare om vår underbara resa till Thailand!


PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0