nya fina naglar

dagen blev inte riktigt som planerat, vaknade med så mycket halsont att jag skippade frukosten ute. men istället gick Emelia hem till mig och kom med en påse med smått och gott för att jag skulle må bättre :) jag fick halstabletter, apelsiner, te och honung. hur söt?! så vi satte oss och drack te och snacka skit.

sen fixade hon mina naglar, dom är såååå fina! jag är sjukt nöjd och hon är så duktig! TACK!




det blev ingen träning då min hals är som den är så missde ju premiären :( den hade tydligen varit lyckad enligt Nina vilket gör mig glad, men jag ville också vara där!
istället gick vi och handlade massa gott till maten. middagen blev tomatfräs med vitlök och tigerräkor, vitlök och persiljefärskpasta samt creme fraiche med persilja och vitlök. om det blev gott?! JAAAA!! sjukt gott verkligen.


vi hamnade i matkoma och vilade lite för att sedan äta fruksallad med vaniljkesella. himla gott!
nu har hon precis åkt hemåt och jag ska nog krypa ner snart.

denna lediga dag blev mysig trots min lilla sjukdom.

Kommentarer
Postat av: Bella

jättefina naglar & maten lät sjukt gott!!! Bli frisk till thai nu! <3

2012-01-05 @ 21:07:01
URL: http://1sabelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0