sista dagarna detta år

Okej så inget IMAX! Vi satte oss på en resaurang i Darling Harbour och käkade och drack. 2 flaskor vin senare skulle vi hem och festa men stannade till på en bra med liveband, massa kings of leon osv! Himla trevligt, blev fulla och drog till Kings X och dansade tills jag ville sova! 
 
Bakiiiiis som fasen så drog vi till Manly beach så grabbarna kunde surfa och vi kunde steka i solen. Fin och hans tjej kom förbi också. Blåste mycket men lite sol fick vi på oss, dock var vågorna inte så bra. Sen satte vi oss och käkade och försökte fixa boende åt grabbarna som blev hemlösa denna dag. Vi löste en soffplats för en natt åt dom. 
Jag kom hem runt 9 skittrött och då blev de långskype med finaste Bella, så himla skönt! Prata om allt och få se henne, min fina Bella! Så himla saknad. Efter den långa skypen blev de även en skype med hoggabogga innan jag somnade gott. Så skönt att skype finns så jag kan prata med er nästan när som helst <3 
 
Sen blev de lördag och då drog jag och Josefin till Botanic garden och solade och slappade, bra skönt. Blev även en sväng till Hyde park. Sen mötte vi upp grabbarna för att ta bussen till Maroubra där dom skulle bo men slutade i kaos pga killen dom hade kontakt med slutade svara. Men vi fick iaf se Maroubra breach om man ska se de positivt ;) 
 
Grabbarna drog till Cronulla för att sova där och vi åkte hem. 
 
Söndag= Hitta lägenhet! hahah ändrade planer visst! Jag och Josefin har fått ett rum i en lägenhet i centrala Sydney där vi ska bo 1½ månad så vi kan jobba ihop massa pengar. I vårt hus finns de pooler och gym, huuur braaa?! :D Vi flyttar på onsdag och ska då storstäda stället så de blir fräscht! 
 
Just nu bor Tristan och Harry i vårt framtida rum så vi har redan nu tillgång till lägenheten. De kommer bli så bra! 
 
Och idag då, NYÅR! Josefin kommer strax hit så ska vi göra oss redo för en heldag/natt. Vid 20 är de dags för festival på Bondi med Chemical Brothers och Knife party! Kommer bli så fett! Innan dess är de förfest med massa skönt folk.
Mitt första år med nyår i ett annat land skulle jag tro och då får man slå på stort och gå på festival!! 
 
GOTT NYTT ÅR MIN NÄRA OCH KÄRA! 
Jag saknar er och jag hoppas ni får ett grymt nyår! 
Önskar ni skulle dela detta med mig!! 
STOR PUSS OCH KRAM 
 

Kommentarer
Postat av: Bibban, Spot, Ragge & Härja

Förstår att du har det underbart :)
Kul att ni fick ett rum att bo i, kan tro att det inte är så lätt att hitta centralt.
Ha nu ett GOTT NYTT ÅR!!! <3 <3 <3
Du är otroligt saknad här hemma!!!
Puss och kram från mamsen och vovvsen

2012-12-31 @ 11:54:58
Postat av: Bella

GRATTIS TILL RUMMET! :D Så himla fetttt!!!!
Hoppas du har det asgrymt på festivalen ( du lever väl typ redan i 2013 nu ) !!! Ditt år kommer börja bääääst. mitt sämst. haha MEn det blir bra när du kommer hem igen, jag längtar tills dess!! PUSSPUSS saknar dig. <3

2012-12-31 @ 15:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0