salsanight

Hej andra sidan jorden! Hoppas ni mår bra! Jag har nyss vaknat här i min lilla hörna och ska snart gå upp för lite frukost tänkte jag. Kom hem runt 12 igår jag och Sandra, vi drog till en bar där Andy, hans vänner och massa kollegor var. Jag tog en drink, var inte festsugen så vi drog hem som sagt runt 12. Men de var några trevliga timmar att komma iväg lite på kvällen.
Dagen blev sol och bad men bara 1 timme för mig för skinnet lossnade på mitt ena brännsår så de var inge bra med öppet sår. Men köpte asolsprit och hade på och täckte över de, sved som fan men bra ändå! Sedan åkte vi iväg och käkade frukost sådär runt klockan 2, alla var skapligt hungriga! 
 
Alla var nog lite bakis igår så blev flottig frukost/middag. Vi var nämligen på salsashow igår, Andys mamma hade uppvisning. Så de var massa nummer som visade och hon var jätteduktig! Efter att showen var slut blev de en danslokal för alla och oj vad folk som dansade! Jag, Sandra och Stephy (Andys syster) som aldrig har dansat salsa, dansade flertal gånger. Haha så nu har man lärt sig salsa litegrann, himla kul! Dock var han som bjöd upp mig lite sliskig och gav sitt visitkort till mig, typ 40+ DJ, de ni!! haha fy! Vi dansade några gånger men sen kunde inte jag dansa mer för mina blåsor sprack tyvärr. Men han accepterade typ inte de utan tjatade, jobbigt kille som var full! 
Men de var en rolig kväll, jag åkte hem när de stängde. Andys mamma drog till någon bar med dansgänget och Sandra och Stephy drog till Marquee. Tanken var att jag med skulle dit men ville inte med foten för jag visste att där skulle jag dansat hela natten! Så jag sov och vid  5 kom S & S hem efter en natt med massa dans, lite avis men är man handikappad så är man! 
 
Idag drar jag lite senare iväg in till stan och träffar Josefin och gänget, blir tacokväll hos Jordan! 
 
SAKNAR ER MASSOR DÄR HEMMA! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Saknar dig med!! Det verkar som du har massa skoj på gång hela tiden i alla fall :D Hoppas fötterna läker snart, tänker på dom!! & dig med såklart :) puss fina <3

2012-12-17 @ 21:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0