I'm in Australia bitch

Dagarna bara flyger iväg! Hinner inte med datorn nu när Sandra är ledig från jobbet, vi håller igång hela dagarna och sen deckar jag. Men nu tänkte jag uppdatera er om min helg. 
 
Fredagen åkte vi till Manly beach för sol och bad, massa köer så tog hundra år att komma dit. Väl där vågade jag tyvärr inte bada på grund av bluebottles i vattnet. Det är små maneter med blåa ben (tenntackler?! ingen aning om hur de stavas). Du får skitont uppåt 1 timme och de finns inget riktigt bot mot de förutom att skölja massa vatten på de. Men de var bra ändå, ligga och chilla på stranden och göra ingenting. 
 
På kvällen var det dags för mig och Sandra att gå ut. Vi hade förfest hemma och Frida, hennes kille och hans kompis kom hit. Vi spelade lite spel och drack, de var himla trevligt. Killarna hade roligt åt svenskan, som när en panda da panda låt kom så sjöng dom "saaajjajaj maj nuuw" himla vackert! 
 
Vidare tog vi taxi till marquee som är Andys jobb, efter lite fix och trix en stund kom vi in helt gratis. Chuckie spelade där och han var grym!! Ni vet han som gjort låten I'm in miami bitch? :) Bra DJ!! Vi dansade hela natten och fick massa gratisdrinkar, men vi blev aldrig sådär för full som man kan bli utan bara så jäkla glada och ville dansa ännu mer! När han spelade David Guetta - Titanium och Icona Pop - I love it tänkte jag på mina kära där hemma! Jag och Sandra var kvar tills de tände upp lokalen, sen blev de käka på donken och sen hem. Var i säng runt 6 på morgonen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På lördagen segade vi hela dagen och lite poolhäng sen var de dags för fest igen. 
 
Jag och Sandra körde singstar förfest tills vi blev hesa och sen kom även Katie till oss, vi snackade och lyssnade på musik. Sen begav vi oss till Ivy som är Sandras jobb även idag slapp vi kö och inträde, vilket lyx! 
 
De blev dricka och dans hela kvällen och lite chill på en VIPbalkong som var asvarm men cool. Snäll vakt som Sandra kände som lät oss hålla till där :) Blev lite tidigare denna kväll men kul ändå! 
 
Jag faktiskt inte varit bakis en enda gång, hoppas det håller i sig!! 
 
Söndagen får ni i ett annat inlägg för de var nämligen Sandras födelsedag :) 
 
Hur mår ni där hemma? Bra hoppas jag! 
Jag har hunnit med skype med mamma och med Malin och Liea, kändes hur skönt som helst och se dom samt höra röster från hemma. 
 
Ta hand om er! 
PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0