coastal walk

Godmorgon! Klockan är snart 3 och varken jag eller paret har gått upp ännu.. Sandra och jag festade till typ klockan 6 och Andy var där och jobbade så han kom hem ännu senare. 
 
Men först vill jag berätta om i torsdags, min första ordentliga dag i Sydney. Vaknade klockan 7 på morgonen som sagt eftersom det är sjukt svårt att ställa om sig. Lite moln fanns men jag och Sandra gav oss ut och åkte till Operahuset, de är ju ett måste och självklart blev de då första grejen. De var jättefint och mysigt område där och utsikten till Harbor brigde var hur bra som helst! 
 
Efter det så tog vi bussen till Bondi, vi gick aldrig ner till stranden med de såg fint ut och stranden var hur bred som helst vilket är ett stort plus! Vi gick coastal walk som är från Bondi till en annan strand som jag inte kommer ihåg namnet på. Vi gick då längs kusten och de tog med än en timma plus att vi stannade på en klippa och solade. Man passerade massa mysiga stränder och trots värmen så var de helt underbart! Så himla svårt att få in allt fint! Ska finnas valar längs denna gång men tyvärr såg vi inga, får se om man lyckas någon dag! Sandra har än idag inte sett några valar så min chans är väl inte jättestor. Däremot såg vi massa ödlor på denna väg :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Där har ni lite bilder från torsdagen. Fredagen var grym men nu väntar frukost så mer om den och bilder får ni sen.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0