BBQ Bondi

Sover ni ännu? Klockan är ju typ 1 på natten hos er och 11 på morgonen hos mig. Konstigt de där att de kan vara så stor skillnad mellan två länder. Får se när Sandri vaknar, själv har jag varit vaken en liten stund nu. 
 
Vi hördes i lördags sist och nu är de måndag, vi har gått in i andra advent och vad jag har sett så har ni megamycket snö! Lät ändå som en mysig promenad du och Lina gick Bella :) Jag trivs bra här i sommaren, dock verkar inte vädret på topp här idag men de gör inget! 
 
Imorgon drar jag och en tjej jag träffade i lördags och fixar vårt RSA, det innebär att man får arbeta i bar. Du sitter i några timmar och lyssnar och på slutet gör du ett test. Kalaset kostar typ 120 dollar. 
 
I lördags var de ju bbq på Bondi, jag kom iväg vid fyratiden kanske, väl där mötte jag upp grabbarna grus och vi gick och köpte vin och mat. Ju längre tiden gick ju större gäng blev de, kom en kille med gitarr som spelade hela kvällen. SÅ mysigt! Tänk er att sitta vid en strand, ni grillar och dricker vin, är med trevliga människor och solen håller på att gå ner, en kille spelar gitarr och har asbra röst. Ja ni kanske förstår att jag tyckte om denna kvällen! 
Senare på kvällen kom polisen och tyckte att vi inte fick sitta där, för man får inte ha alkohol där. Så vissa fick hälla ut det som dom hade, jag hade inget ändå så mig brydde dom sig inte om :) 
 
Då blev de husfest någonstans i Bondi, vad där en stund och de var himla trevligt också. Sen blev de buss in till stan med för med byte till tåg och så en liten taxiresa sista biten. 
 
Igår slappade jag och Sandra, såg på så mycket bättre från början så att Sandra skulle vara med på noterna och sen gick vi en promenad till en affär med massa verktyg som vi inhandlade för att kunna sätta upp en hylla. På kvällen blev de tacomys och film, bra kväll! 
 
Här kommer bilder från helgen! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilderna är lite upp och ner men dom gick inte att vända, så ni får leva med de :) nästsista bilden på mitt ben är krigsskadan som jag fick i lördags på Bondi, stackers mii. 
 
När ni läst detta, gå då ut och gör snöänglar åt mig. För de hade jag velat göra i den snö ni har och åk massa pulka!! Och till Liea: Hoppas snowracer funkar asbra i detta väder!! Åk för moster också :) <3 
 
 

Kommentarer
Postat av: storasyster

Du ser ut att ha det bra. Snowracern fungerar jätte bra, hon har åkt massor. Vi lovar att göra en massa snöänglar och åka för dig med.

2012-12-10 @ 09:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0