vila i frid

nyss hemkommen från jobb och ska tagga om till middag på hugo, då får jag reda på att mammas barndomsvän nu gått bort. Har många gånger undrar när denna dag skulle komma, hon hade sjukdomen ALS (ni vet när kroppen sakta slutar fungera och tillslut är du rullstolsbunden och kan inte ens äta själv).

Är så himla ledsen för mammas skull, jag träffade bara Anki en gång då hon bor uppe i boden men mamma har berättat himla roliga saker de gjort ihop. När mamma skrev att hon bara suttit hemma och gråtit och tänkt på minnen de har ihop så blir jag så himla ledsen. min mamma ska inte gråta och vara ledsen :( att förlora en av sina bästa vänner man någonsin haft är ofattbart.

bästa mamma! vi vet ju att hon har det så himla mycket bättre nu men nä jag vill bara krama min mamma tusen gånger om!!!

livet är så himla grymt ibland och sjukdomar är det bland det värsta som finns när liv tas alldeles för tidigt.


vila i frid nu och hoppas du är frisk där borta.

Kommentarer
Postat av: Emelie

nej men usch vad tråkigt :(

2011-09-28 @ 21:52:11
URL: http://andasirymden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0