sammanfattning vare ja

godkväll finisar! torsdagen snart avklarad då, de är bra för då är de strax fredag! ska nog ge mig ut på en promenad strax. får se om man får med sig lite sällskap.

en liten update om helgen, den var asbra! vi myste på stan, käkade gott, hade asroligt på festen och på hugo. sen blev de bakiskäk på burger o co och sedan var de bakisseg som gällde. söndagen jobbade jag duktigt och tjänade pengar!
bella kokar kaffe på festen, kaffedooleys it is! mmuuuums!

veckan har också varit bra, började med måndasmys med bella, carolin och lisa. vi käkade massa mackor och godis och kollade thairesa och massa skoj :) mååste boka snaaaart! hihi

tisdagen spenderade jag med anniie, vi hängde på stan tills de stängde typ samt käkade på fräcka. mycket gott! shoppade loss på hm's herravdelning. tur att man hade sällskap då tres nät låg nere, då kan man ju inte vara själv :) sen hängde vi här hemma ett slag och hon lånade min hemtelefon, jaa jag har en hemtelefon!!


en anne och två greken, himla goda alltså!


kicki var desperat och gick till jobbet för att få tag på matilda då nätet låg nere.

och så igår då efter jobbet var de hem och piffa till sig så gick jag och anne ner till hugo och skulle äta gott och mysa lite. Där var det flera telenorare som skulle käka middag så vi joinade dom och blev ett stort gäng, riktigt trevligt och vid 11 när alla partyprissar började komma så gick jag och a hem, vi kände oss gamla och trötta plus att jag började jobba 8.

så nu har ni stenkoll på vad jag gjort! frågor på detta? nae, braa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0