något att längta till

hej hörrni, för varje dag som går känns det som att det blir mer verkligare och jag längtar mer och mer! thailand, i januari ses vi igen! om om om jag längtar!
går allt som jag vill så kommer min sandri följa med oss en bit på resan också, ååh de skulle vara hur bra som helst! 

sen är ju även en oslotripp nu bokad i oktober, om jag längtar dit också! till bästa bella och bästa oslo! denna gång slipper jag åka själv också, mina fina tjejer carolin och lisa ska ju också med! så himla bra! gamla thaigänget samlas igen! ♥


men nu ska jag träffa en annan favorit, min alexandra! chips och film står på schemat! och det tackar man inte nej till!

ha en fin kväll hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0