jag försöker men jag förlorar varje gång

godkväll på er! har precis tagit ett långt och varmt bad, riktigt skönt! så nu har jag bäddat ner mig och hoppas på att kunna sova snart!

har bara degat hela dagen idag med H, har bla sett bridesmaids. himla rolig alltså! den kan man lätt se massa gånger! skulle tränat och såntdär men vädret gjorde att jag hellre låg och segade lite och hej de är ju söndag så jag fick göra så :)

igår då, jättemysigt och trevligt var det hos carro. fick grymt god mat och sen spelades de buzz och lite andra spel. skulle ju som sagt fortsatt vidare mot anne och gått ut med brudarna men jag var så himla seg och trött så blev ingen utgång. sängen lockade mera denna lördag!

men jag är ändå nöjd med helgen, den har varit bra :)

nu sadlar vi om för en ny vecka. ska börja den med antingen lite träning på gymmet med carolin eller så springer jag stömmen själv, vi får se vad kroppen säger när klockan ringer om jag orkar mig upp eller inte.

på tisdag kl. 11 ska jag kolla upp min knöl som jag haft på halsen i 2 månader nu, ska bli skönt att kolla upp den så jag kan få ett svar, bli av med den och forsätta mitt liv utan att tänka och känna på den varjevarje dag. de är faktiskt inget roligt och ha den.. även om det säkert bara är en skitsak så tycker jag inte om knölar! tur att världens bästa mamma följer med :)


hoppas ni haft en asbra helg och att ni sover gott idag.
natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0