i think you and my friends should hang out on the weekends

vilken bra helg, IGEN! himla nöjd är jag. fredagen var ju mys med min fina familj som sagt, god mat och massa bus med min Liea.

lördagen körde jag extrapass 6.45-11-45, bra jobbat med övertid och så. sen solade jag och handlade till kvällen.

sen blev det förfest hemma hos mig, inte riktigt som jag tänkt mig men vi var 20 pers tror jag i mitt lilla vardagsrum. 8 brudar och resten grabbar. synd att jag inte tog kort när alla var där! blev inte många kort överlag men det kommer några iaf.  sen drog vi till karateklubben och dansade järnet! träffade massa roliga människor och bara hade skitkul! hamnade både på mcdonalds och max men vid halv 5 fick jag äntligen lägga huvudet på kudden och sussa sött. tack alla fina människor för en asbra kväll!

söndagen blev jag väkt av carolin vid kl 1 då var det bara att gå upp och vi gick och käkade gott på le croissant, himla mysigt och gått. sen blev det bakismys hemma hos carolin sen gick linas buss och sen följde vi emelie till hennes buss också då hon skulle tillbaka till sthlm. sen vandrade jag och carolin hemåt. hem och städa iordning efter förfesten och sen deckade jag i sängen.

idag är det dag för jobb igen, 15-00 men först, bilder!


hade tyvärr inga fler bilder men vi hade både finbesök från västervik och stockholm, såg att emelie hade några bilder också. :)

nu kör vi 3 dagars jobb seeen OSLOOOOOO med bästa tjejerna till bästa tjejen!!


PUSS!

Kommentarer
Postat av: bella

haha, I hate that name! ;) En kar som räcker till alla, då menar jag verkligen ALLA!

2011-10-03 @ 12:20:47
URL: http://bellaedens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0