at night the city grows, look at the horizon glow


trött tjej som precis kommit hem från jobbet.


idag fick jag sova ut så himla skönt, eftersom jag inte började förrän 17. så sov tills jag vaknade, hade ställt kl på 1 ifall att men vaknade vid 10 och drog mig hur länge som helst :) det var jag värd för en gångs skull!

sen hann jag med ett svettigt träningspass samt laga massa goda matlådor. effektiv förmiddag med andra ord!

kvällen har som sagt spenderats på jobbet och det kan ju inte bli annat än kul när man jobbar med världens bästa! mot slutet tror jag vi spårade ur lite, vi har ju så svårt att vara seriösa! haha men det får ju tiden att gå fort :) så jag är nöjd och bästa pontus skjussade hem mig! gulle han!

nu ska jag antingen poppa lite pc och kika på en film eller krypa ner för natten, vi får se :)


sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0