är mamma ledsen? nej sune, mamma är rörd

FREDAG! det gillar vi! jobbet gick snabbt och muffinsen var så sjuuukt goda! hon hade varit så duktig ooch bakat igår 4 sorters muffins som jag sa :)

efter jobbet var tanken att jag skulle köra spinning men jag har en sån sjuk träningsvärk! kan inte ens gå i nedförsbacke utan att känna denna smärta, kan inte ens ställa mig upp, gå normalt eller något för det gör så sjukt ont! haha skönt men ändå inte ni vet träningsvärk känslan :) vi får se vad kroppen säger imorgon!

men nu kommer ju ändå något skitroligt!! haha alltså haha igen! Alexandra frågade om jag ville med till stallet och rida, klart man hakar på efter jobbet! alltså jag bara skrattar när jag tänker på det jag red alltså på en livs levande häst jag till och med travade en bit, kan ni tänka er'?! det här är alltså tjejen som har noll intresse för hästar och kanske var på ponnyridning någongång när hon var 7 år som högst! haha aae så sjukt himla roligt!

bildbevis:

HAHA!

genomfrusen kom jag hem och bytte om och piffade till mig ytterst lite för att sedan knalla över till Anne, hon bjöd på underbart god skagenpanna!! tryckte i mig en hel laxbit och det var så gott, mer skagenpanna!
sen blev det chips, dipp och sunes sommar. älska sunes sommar! underbart!


nu är jag hemma och ska sova, är sjukt trött efter denna dag som har varit väldigt bra. träffat fina vänner och varit glad.

håll tummarna för att jag kan gå imorgon! godnatt snyggingar!

Kommentarer
Postat av: C

ÅH HERREGUD!!! EMMA!! Var du inte rädd?! Hästen är ju JÄTTESTOR! OMG!!! hahaha

2011-10-22 @ 18:20:20
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0