veckan kryper fram, helgen springer förbi, samma snack varje dag om att göra sig fri


min finfina tröja! är så nöjd, älskar kornblå. det är så himla fint tycker jag. meeen jag måste klippa mig :( det är så himla långt nu, så måste försöka boka tid hos min älskade frisör som äntligen är tillbaka. så innan jul helst om jag har råd!

övertiden gick bra idag också fick grossa på chefen, de ni! och då menar jag inte min TL utan hon som är lite högre upp. så fick ringa upp henne när vi bestämt vad som blev bäst och så talade vi in ett avtal, 2 gross check!
(gross = ett nytt abonnemang)

imorgon kör vi hårt igen, men helgen är snart här och då får jag en liten dag ledigt för självklart har jag tagit extrapass. nästa vecka är nu förlängd också + extrapass. i'm crazy I know! och nu på lördag taggar jag boda borg!!! kommer bli fett kul!

nu ska jag chilla lite, carolin ville ju inte svara när jag ringde så blev inte box! funderar på att köra dubbelpass imorgon istället. vi får se!


puss påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0