men hallå igen

hej påer, nu är jag nyduschad och jättemätt (TACK FÖR MATEN HOLGER!). ska krypa ner tror jag. min enda lediga dag imorgon ska jag träffa mami, vi ska storhandla :) för imorgon är det lön och jag är väldigt nöjd med den!

och idag hämtade jag även mitt paket från hm med fina bikinisar som ska användas flitigt i thailand (aaahh jag har resefeber), hoppas mina levisjeans kommer imorgon också :)

nio veckor, förstår ni?! det kommer gå så fort! jag har sån resfeber när jag tänker på det! aaaah kommer bli så underbart :D jag förstår inte att vi ska vara där i 4 veckor? en hel månad som jag inte ska ha några måsten på utan jag ska bara göra det jag vill! och jag ska umgås med världens bästa brudar och vi kommer ha hur kul som helst.

jaa ju närmare det kommer ju mera kommer ni få höra tjatet så de så!

och eftersom jag vet att jag ska vara ledig 4 veckor så känns det okej att jobba arslet av sig rent ut sagt. men nästa helg har jag bestämt mig för 2 dagars ledig helg igen, äntligen. min kropp längtar efter det känner jag.


LYCKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0