snart snart är det helg

nu har jag äntligen krypit ner under täcket, efterlängtat! imorgon hade jag sån tur så jag får sluta 22 iställer för 00, gör faktiskt skillnad :) skönt!

idag har det inhandlats massa roliga paket till skruttan som hon ska få på lördag. sen har jag jobbat, varit lugnaste dagen på hela veckan idag, skönt vare så vid 00 när vi slutade drog jag och grabbarna grus till max och käkade lite. jag checkade in oss för att man kunde få ett bra erbjudande då, men jag vågade inte fråga och grabbarna ville icke fråga heller. så blev utan. tänk om jag kunde fått en glass?! jaja.


ska försöka sola imorgon innan jobbet, vi får se. nu somnar jag. godnatt!

Kommentarer
Postat av: bella

Men attans då, jag jobbar inte så mycket natt längre! Håller mig till dags pass så jag kan se bollibompa både morgon och kväll! ;) puss

2011-11-04 @ 10:32:06
URL: http://bellaedens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0