min lediga dag


hallå mina vänner! precis kommit hem från gymmet, sveeetttiiiig! körde afro och sedan core så nu är jag trött och känner mig väldigt duktig.

blev ingen solning idag, nej det blev något så mycket bättre. flera timmar på skype med världens bästa sandra :) som jag saknat och prata med henne! det var alledeles för längsen som vanligt men vi tog igen det mesta tror jag. längtar tills den dagen vi ses igen!

och på tal om fina människor så skulle jag ju faktiskt träffat fina jessica den här veckan egentligen då hon överaskade mig med ett sms förra veckan :) om jag blev glad! men träffade henne nu när jag gick hem från gymmet och vi hann med att prata igenom lite och sa att vi försöker ses nästa vecka, så himla roligt! saknar ju faktiskt henne också!

nu ska jag laga mat, det blir falukorv i ugn och potatismos. mumsigt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nästa vecka måste vi ses, saknar dig också:)

2011-11-10 @ 15:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0