jobba jobba jobba

kommit hem från jobbet nyss, herregud så mycket vi har att göra hela tiden nu för tiden, inte en lugn stund! känner att det tar på krafterna att jobba över varje dag och även se mina fina schemakompisar gå hem före mig. men jag kommer få bättre lön, haaa haaaaa :) imorgon är vi lediga! woooh! skönt.

tänkte ta mig bort och sola lite innan klockan 1 om jag känner för det, annars ska jag ligga och dra mig tills jag vill gå upp. det är jag värd då detta är min enda lediga dag denna vecka. och på kvällskvisten blir de självklart träning!

idag fick vi föresten fika på jobbet för att vi är så duktiga och kämpar tycker dom, får även fika imorgon också (som jag missar) samt att telenor bjuder på tårta på fredag för att vi slog säljrekord under oktober PLUS att pontus har fredagsfikat denna fredag så det är en riktig fikavecka :)

nu ska jag varva ner, käka lite pc tror jag och sen sova. hoppas ni har en fin vecka.


PS. faaaan vad jag vill julbaka!!!!! har verkligen världens jullängtan iår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0