boda borg



Boda Borg var så sjukt kul!! vi kom dit vid 10 på morgonen och åkte hem efter 17 någongång. tiden gick så fort, det var hur många roliga banor som helst. man fick tänka massor men det var så himla kul med mitt underbara lag! vi tog oss igenom massa konstigheter men sjuuuuk kul! tacobuffén var också sjukt god, kan säga att man blev väldigt hungrig!
vi måste fixa lag snarast och åka ditt tillsammans mina vänner, är ni på?! bäll då måste du vara hemma!

när jag kom hem visste jag knappt vad jag hette, så slut var jag! jag hade redan massa blåmärken på bena, kroppen värkte och var mörbultad och ett skadat knä (slog i det i en vass kant på en kista när jag skulle hoppa upp på den i kolsvart mörker, aaaj). skulle egentligen firas alleballes födelsedag men det fanns noll ork till något, orkade knappt stå! men jag vet att hon fick det awesome ändå!

klockan 22 gick jag och lade mig och sov och vaknade 10 dagen efter, tror ni jag var utmattad?!

söndagen blev det jobb iaf, 13-17.30. sen blev det pizza och kebab med bannie. eftersom det är så tråkigt att vara hemma söndagskvällar så gjorde jag som jag brukar, for till H där vi käkade massa godis och såg på film. bra grejor de!


ny vecka, nya tag. jobb på g idag såklart! idag till 22.
puss påer!

Kommentarer
Postat av: Bella

Åh vad kul det lät & jaaa jag vill med dit :D Kul med shortsen, håller tummarna för att de sitter perfekt :D

2011-11-22 @ 19:08:43
URL: http://1sabelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0