bazinga punk, now we´re even

trööööööött. jaa nu är jag trött, jobbat precis hela dagen och vid 18 fick jag äntligen gå hem och då var det raka vägen till gymmet där jag körde lite core och afro. ena finallåten idag var i like big buts och vem tänkte jag inte på då om sandri?! saknar dig på afropassen!! och alltid annars med!!

har tagit massa övertid denna vecka, någon som är girig? men pengar är vad jag vill ha nu och då ser jag till att tjäna det extra mycket. känner mig himla dukig! tror jag ska lägga till massa tid nästa vecka med, P E N G A R! allt för thairesan :) som det förövrigt är ca 80 dagar kvar till baaaraaaa! woooh!

jag har tagit efter min kära far som jobbar alldeles för mycket, tack för den egenskapen!

igår var det söndagshäng som gällde, mådde faktiskt bra var endast trött. så jag hängde hos hogga hela dagen och sov till och från och kikade på dåliga tvprogram, men det var skönt. slippa vara själv och göra ingenting. det gillar vi.

nu ska jag krypa ner i soffan och ladda upp för en heldag med jobb imorgon med men lite sovmorgon blir det, börjar ju 13.45 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0