fest i hela huset

riktigt lyckad kväll igår! trevligt folk hemma hos mig, maten var asgod och jag tyckte jag skötte mitt jobb bra vid grillen. vi festade här till 12 och sedan hamnade vi på puls där det dansades och dansades. måste säga att jag hade riktigt roligt, en lyckad valborg! tack hörrni!

och ännu en gång glömde jag ta kort.
idag har jag gjort så lite som möjligt, städa de mesta när jag vakande och lisas vitlökssås är fortfarande inte hittat?! poff helt borta bara. konstigt. annars har jag mest legat i sängen och kollat på tv men imorgon kör vi jobb igen klockan 7.45.


Kommentarer
Postat av: lisa.

haha, konstigt att något bara kan gå upp i rök. men, gott som satan var det ändå! :)

hoppas du kommer på lördag ems! vore superroligt! och om du vill ta med dej ett gäng är det helt ok.

puss<3

2011-05-02 @ 21:54:43
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0