berra & fimpen

idag är jag sjukling :( buhuu! hemma från jobbet, kände att min röst måste vila. de har varit alldeles för dålig den här veckan på jobbet och eftersom rösten är de behövs mest på mitt jobb så fick jag bli hemma och leva på te. en dag i tystnad med några telefonsamtal som undantag.

okej lördags vare ja! jag = kalasfull! haha kuuul! men jag hade skitskoj och de var FETT att dansa till berra & fimpen. asbra musik. visst har jag minnesluckor men trappan var asbra, lite för mkt folk, men sååå värt det när R&F var där!!!! någon som är sugen på att dansa till dom på valborg?! :) megafett och asbra!
vid 2 gick jag och carolin till VK och tog ut svängarna lite och träffade trevligt folk.

med alldeles för lite sömn och alldeles för mkt alkohol blev de en bakissöndag med illamående! woooh..

pics:



sääxäää






<3




R&F , BERRA & FIMPEN ; inga bra bilder MEN fett ändå!









nu ska jag snora vidare! TJA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0