drop the world

tisdaaaaag! brukar var en underbar spinningdag men eftersom min hals aldrig någonsin vill bli bra så hoppade jag över den. hatar min hals om jag glömt nämna den detaljen.

igår var en speciell dag. malin opererades och ragge opererades. mamma var inte lite nervig! men de gick bra för syrran hon fick åka hem redan samma dag :) ragge fick komma hem till mamma idag, han måste ha tratt och får inte göra något förutom att gå ut och göra sina behov, lilla gubben! han som bara vill busa hela dagarna egentligen! men får hoppas rehab går fort!

idag tog jag 2 samtal till :) lite kul lite läskigt. men känns bra fortfarande. jag fick 2 relativt enkla medans george fick ett låååångt samtal. vi sitter 2 nya och 1 gammal, så de är bra man får hjälp med nästan allt. fick även reda på vilken TL vi fick och jag fick den jag ville, woohooo! skönt! är nöjd med gruppen jag hamnade i även fast jag gärna hade haft fler GNare med.


nu ska jag lägga tvätt i torktumlaren.

TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0