en ickebakis söndag

bakis? nähädååå. hade en myskväll med carolin som sagt. vi svullade och myste. skönt faktiskt, jag erkänner att de ryckte i partynerven flera gånger men ibland måste man vara snäll mot sin kropp och hälsa! så idag har jag legat och dragit mig i sängen och njut av att solen lyser. plockat lite i hemmet och ska snart fortsätta med de. senare blir de långpromenad med bästa och sen ska jag köra lite träning hemma efter de när jag ändå har flåset uppe.


kommer nog tyvärr inte vara såhär mysigt vid strömmen idag när vi går där.


imorgon kör vi utbildning vecka 2. 15-22, seg tid men veckorna brukar gå snabbt när man slutar 22. kommer missa början av bb, inte okej! haha sa jag att jag var besatt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0