livet rullar på

sjukt hur trött man kan vara! kunde knappt hålla ögonen öpnna i bilen förut och nu efter maten deckade jag rejält! tror inte jag sovit igen mig helt ännu. blir sängen om inte många minuter! laxen var för övrigt asgod och jag längtar redan till lunchen imorgon! har även ätit kvällsmat som blev yougurt med annanas, persika och päron och så lite musli på de. älskar som sagt ett nyfyllt kylskåp!

vi fortätter veckan med jobb, tänkte även ta mig ut till min kära pappa någon dag snart och mysa och grilla lite :) känns som de kommer bli onsdag bara papi inte bestämt sig för att jobba massa då!

jag är nyss hemkommen från smögen och det är inte många dagar kvar innan jag drar på nya äventyr till bella och oslo. ååh de kommer bli en så bra helg de känner jag på mig! saknar ju min fina bella!! blir tåg själv denna gång också, helt klart tråkigt men de är bara och ladda upp :)


GLAD EMMA!

älskar att jag hittar på så mycket nu, massa äventyr och utflykter och jag tror inte jag har en ledig helg på länge nu och vet inte när jag hade sist men jag ska bara njuta av allt roligt som händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0