the town

godmorgon godmorgon!

ligger lite halvvaken i sängen, är jätteseg. ska seg starta dagen tänkte jag och se på film i sängen och sen ge mig iväg till gymmet och träna lite! härligt de.

igår efter jobbet gick jag hem till linda och gänget där jag fick maat, korv och potatismos, asgott! verkligen! sen åkte jag och carolin hem till mig och slappade lite tills det var dags att bege sig iväg till bion där vi såg the town, bra film vare. helt klart värt det! man borde gå på bio oftare.


haft carolin hos mig i 2 dagar nu så nu blir de lite tomt! men ska ju som sagt träna snart och sen ska jag träffa alexandra och laga lite käk!



happy in thai!


Kommentarer
Postat av: C

Räkna med att jag är tillbaka snart ;) Du kommer inte ens hinna börja känna dig ensam! :P



Kör hårt på gymet!



PUSS! och tack för mysiga dagar min kärlek!

2011-01-08 @ 11:03:58
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0