it's so empty living behind these castle walls

TJA HEJ!

slutkörd? jajjemen! core och afro direkt efter jobbet tar på krafterna. så nu tar jag min absolut sista till att laga mat, något nytt, håll tummarna på att det är gott!

helgen var bra! hade bestämt mig för en lugn myskväll hemma, men vid halv 10 så ändrade jag mig och var turbosnabb och då var vi först och några arbetskamrater hos carolin och drack vin och sen blev de en cider på munken. skoj och mys! spontant och bra som jag gillar det!

lördag vare slapp och tvättdag och sen på kvällen var de utgång med pigge och gänget men förfest hos stejjan och sen massa dans på puls!

rolig helg! söndagen var bakisdag. tog noll kort, sjukt dåligt men bjuder på en skabbig vimmelbild bara för att jocke vet hur mkt jag älskar och vara med på dom, noooot!!


bästa b och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0