i just sit around and wait to even feel something

mindre rolig dag på jobbet idag, utskällning till alla stod på schemat och hon som hade mötet var inte glad. med all rätt för vi har gjort fel, allihop, men jag vet eller är nästan hundra på att vissa gjort mer än andra och jag blir lite ledsen när dom som kanske gjort mer fel är så himla medvetna om det men skiter i hur drabbade alla blir... blä!

men men nu är jag hemma och skakar av mig de och laddar om för lite träning. afro halv 6, fast håller tummarna för att carolin hinner till boxen halv 7! men just nu är jag inställd på afro iaf!



något annat då, skrev lite med min sandri på fejjan förut. åh herregud vad jag saknar min bästa sandri! om ni bara visste!! hon finns alltid nära mig och är så jävla bra! men nu är hon i thailand och varit i över 1 månad.. och inte tror jag hon kommer komma hem på hundra år heller. byter hon land vill jag fan också dit!! håller iaf tummarna för att de blir skype ikväll!

kärlek till dig <3



Kommentarer
Postat av: Sandri

Jag saknar dig mer än mest min älskade partypingla!! Om jag bosätter mig nånstans så kan du ge dig fan på att du ska bli min roomie! Du ska vara nära mig så enkelt är det! :) <3<3

2011-01-15 @ 09:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0