i am here to stay

tillbaka till verkligheten idag. började väl inte så bra med tanke på att de var bugg i iphone så klockan ringde inte. men som tur var vaknade jag bara 10 min efter jag skulle gått upp.. men irriterad de blev jag ändå!

ville träna idag men eftersom jag fortfarande har lite ont i halsen och är snorig så vågade jag inte chansa.. tänker inte bli sjuk igen som sist! aldrig..  så jag somnade på soffan istället och när jag vaknade till liv igen så blev de köttbullar och makaroner. asgott, hundra år sen jag åt det! imorgon ska jag bjuda mami på fetaostfyllda färsbiffar med citronpotatis. hör ni hur gott de låter? nästan så jag blir hungrig igen!

nu funderar jag på om jag ska se på någon rolig serie eller se en film som får mig att tjuta rejält, känner mig lite tung inombords och då brukar det hjälpa! den som lever får se!


ha en trevlig kväll hörrni!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0