roscoe roscoe

förut när jag gick hem från träningen så mötte jag en tjej i världens minsta skinnjacka som var öppen. alltså de är typ -10 ute?! jag fattar inte jag gör inte de. folk är ju dumma.. jag skulle om jag inte hade min varma mysiga jacka på mig! idiioteeer! :) men bara man är snygg vaa? eller? inte okej!

idag blev de iaf jobb och nu kom nästa besked efter att vi fick reda på att vi på GN ska över till TN, nu ska även viasat bli TN så snart är vi en ren TNsite... jag kan bara tänka mig hur stämmning är hos dom då den fortfarande är rätt tråkig hos oss ibland och dom flesta där har jobbat bra många fler år än vi.


men men gick hem till carolin en sväng efter jobbet och spinnade vi som fan! imorgon är de box!


nu dusch - sen sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0