en mindre bra natt

himla trött jag är, hade jättesvårt att sova inatt.. ingen aning om varför, somnade gott först till en serie och stängde av datorn precis som vanligt och sen kunde jag inte sova typ.. varje gång jag skulle somna vaknade jag igen och vred och vände mig och såg saker i syne så fick starta datorn igen och sova till en film. fick väl lite sömn men det var lite jobbigt! drömde konstigt också.. men men nu är jag uppe och det är dags för långpass!

hoppas ni får en fin dag, imorgon är jag ledig och då ska jag bl a träna woooho!

Kommentarer
Postat av: Bella

Det är väl typ fullmåne nu, säkert därför du sov oroligt! Snygga bilderna var på tal om annat :D saknar er!!

2011-12-06 @ 23:59:19
URL: http://1sabelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0