det sista inför julen

idag har jag varit hos frisören, woohooooo!! hur bra?! ingen utväxt och massa hår borta! känns asbra! kan titta mig i spegeln igen utan att vilja gråta över min utväxt :)

sen skyndade jag mig hem för att tvätta, har inte tvättat på hur många veckor som helst så lasset var överfullt! sen plockade jag lite i hemmet och sen har jag varit på ica och hämtat ut lite paket.

ikväll ska jag tända massa ljus, ha bra musik och slå in alla julklappar :) myskväll!

men först blir det lite träning nu och så mat såklart!

skulle egentligen åkt till tomten med Liea och mamma idag, men bebis är sjuk :( så blev inget.. synd, skulle varit väldigt mysigt! men vi får ta det nästa år istället :)

bjuder på en suddig bild på en luciafin tjej med massa pepparkaka i munnen ♥

imorgon gäller 13 timmars jobb, jag tror jag är lite galen som tar på mig det! och har ni tur får ni en bild på min fina frilla innan jobbet imorgon ;)


bra ledig dag hörrni!
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0