taggad som bara den

nu jävlar är vi på g! yes asså! jag och Carolin har precis gått/joggar runt strömmen, vi tog den långa rundan så blev ju borta ungefär 1½ timma. så himla bra vi är! noll träning hela sommaren och jag är så nöjd! hah, ibland är man glad för de lilla :) och imorgon är de på´t igen för då ska jag upp på spinningcykeln igen, som jag längtar! hoppas att Nina håller passet som vanligt, saknar bästa instruktören juuu!! åhh lycka i min kropp just nu!

Bra start på veckan iaf. lördags då! då var de inflyttingsfest hon fina Lina och Niklas, riktigt lyckat! massa gamla godingar och trevligt sällskap med god dricka och massa spel såklart! Hade himla trevligt där och sedan begav vi oss på puls där de var heelt ok! var för nykter för sååå mkt folk för det var helt proppat och för mycket armbågar! säger som carro, trappan och hugo it is! iaf vi dansade och hade skoj och sen fick jag hjärtattack så jag inte riktigt visste vem jag själv var och då hade jag sån tur att jag var med världens bästa vän som fanns där för mig till tusen när jag behövde de som mest! gjorde precis som jag ville trots att jag var velig och konstig som fan (förlåt:)). puss min pussgurka, all min kärlek till dig Caroliiiin!


sista bilden på fina värdinnan! tack sötnos

nu, matlagning! är så sjukt hungrig nu efter att jag varit så duktig och har inte ätit ordentligt ännu och de måste man!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0