för ett år sen

jag är så himla duktig! blir så stolt över mig själv! idag blev de core och aftro för första gången på hela sommaren och jävlar vad det kändes! när jag gick hem från gymmet hade jag redan börjat träningsvärk, yes asså! :D lycka i min kropp!!!

nu har jag bäddat ner mig och ska sova är helt slut! trött tjej och välförtjänt trött!

idag är det 1 år sen jag och världens bästa Sandra kom hem från Alicante, vi hade helt bäst där och när du kommer hem ska vi dit igen! om du bara visste hur mycket jag saknar dig varje dag! gymmet och jag saknar dig! när jag tänker på dagen vi ses igen börjar jag nästan gråta, så mycket betyder du för mig!!


världens knäppaste och bästa S! och så ray också! saknar alialicante med faktiskt!

GODNATT!

ps. det var någon som undrade vart jag solar, jag solar på stället som ligger bredvid munken. glömmer alltid vad det heter! asbra men var försiktig när du solar där!

Kommentarer
Postat av: Sandri

Naaae Emma, nu sitter jag pa internetcafet och lipar igen av saknad! Folk tror att jag har mycket skrap i ogonen!! <3<3<3

2011-08-30 @ 04:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0