fade into darkness

nu säger jag godnatt för idag. efter 7 dagars jobb till 00 är man rätt trött i huvudet, även fast jag gillar 17-00 passen. Imorgon kommer bli en bra dag, först är det kalas för mig med min fina familj klockan 1 och klockan 19 blir de käk på indra med några av mina finaste tjejer, ska bli riktigt mys! om ni inte hade kolla så fyller jag år på söndag :) japp! hela 22 år fyller jag och nä de känns inte så speciellt men ska bli en bra helg ändå! längtar till att få busa med min busunge imorgon, saknar ju henne!

idag slapp jag cykla till och från jobbet, psykanne var så gullig och gjorde de. och jaa idag var anne en psykanne iaf på kvällen, haha! meeeen jag står ut med dina problems, de vet du! slökollade på yesman och snackade skit.
svårgissat innan djungelklubben en kväll!

nu ska jag somna gott till en film som alltid!

PS. bästa presenten i hela världen skulle vara om DU kom hem Sandra! och tack för de kortet, du är så himla omtänksam och sööööt! gud vad jag saknar dig om någon missat deee?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0