min fina carolin

ledig en tisdag. vilket vardagslyx! dessutom jobbar jag bara onsdag och tordag sen långhelg! en tredagarsvecka känns asbra!

igår var min bästa väns födelsedag! så när hon slutade jobbet så mötte jag henne där så gick vi hem till henne och käkade en brakmiddag, stekt falukorv och makaroner, hah! fast ärligt så älskar jag den maträtten :) efter de blev de glass på halvars, muuummmsss! sen blev de kväll och då gick vi till linda och bakade cheesecake och kollade på bb.


fler sånna hära kvällar i sommar! HAHA <3


idag är de städdag och senare kalas för carolin! ska bli gott med cheeeseeecake :D



föresten var jag modig igår och nu har jag gjort de jag kan. bara och gilla läget hur de än blir!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0