stackars

varning för gnäll:

jag är trött på att må dåligt och vara sjuk

jag är trött på att ha smärtor i bröstet

jag är trött på att inte känna lukt och ha smak

jag är trött på att jobba när jag inte mår bra

jag är trött på att leva på mackor

jag längtar till helgen

jag längtar till att bli frisk

jag längtar till thailand

jag känner mig ensam och övergiven och tycker synd om mig själv!


nej ingen glad emma idag hörri är nedbruten till noll och vill inte ringa doktorn men snart vet jag inte vad jag ska göra.. tänker inte vara hemma mera från jobbet, har inte råd med det! ååh vad jobbigt livet kan vara ibland.. jävla hosta, jävla förkylning!! jag är så nerbruten att jag tjuter till i princip allt, har till och med gråtit till simpsons?! de känns inte okej alls.... okej jag är känslig i vanliga fall men den senaste tiden?! ojojoj..


jag ska gömma mig under täcket och äta macka så ska ni se att jag är glad imorgon igen! (förhoppningsvis friskare)



jag hoppas ni mår bra, mkt bättre än mig och att ni är glada och att ni känner lite sympati med mig, för de behöver jag mina fina!!


Kommentarer
Postat av: Bella

Men lilla vännen, hoppas det bara var idag du känner såhär :( Men jag förstår att det är jävligt trist & jobbigt att inte få vara frisk. Hoppas det känns bättre snart!!! <3

2010-09-16 @ 22:44:49
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: C

Jag försöker skicka så mkt kärlek att du nästan storknar! Tar du emot?! Tusen kramar också!?



mitt hjärta, vad jag saknar dig! Du är allt annat än ensam och övergiven, men jag förstår hur du känner och menar!



<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2010-09-17 @ 12:50:34
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0