onsdagsmacka

TJA! sitter och käkar en kyckling och baconmacka från ica! jag tycker inte om bacon de är allt annat än gott, vi går liksom inte ihop men jag tänkte såhär när jag köpte mackan att jag känner ändå ingen smak och den såg godast ut av dom som låg så de fick bli så, så nu äter min mun bacon utan att egentligen veta om! hah där fick smaklökarna så dom teg!!

nu längtar jag till helgen, de gör jag visserligen alltid, MEN kommer få träffa familjen, känns bra! blir både mamma, pappa och syster med familj :) mysigt! :)

snart börjar kungarna av tylösand, haha så jävla dåligt så de blir bra! jag bara måste titta! eller vet ni något bättre på tv?!



här har ni en någolunda pigg tjej påväg till jobbet :) ...






..och här har ni en trött tjej som är sugen på macka!




ha en mysig kväll hörrni, TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0