we will be victorious

muums! hade ingen sallad så la gurka i botten :)

 

har precis sätt finalen på biggest loser, längtar redan till nästa omgång! jag gråter jämt till de, så himla underbart och se folk få sina liv tillbaka och se hur dom kämpar!

 

åååh vill träna NU! men jag tror (hoppashoppas) att jag kan ta mig tillbaka till gymmet nästa vecka, lite afro kanske, vill inte börja för hårt! måste vara rädd om mig, jag vägrar bli så sjuk igen som jag var! fy fan de var bland de värsta jag varit med om! ni fattar inte hur dåligt jag mår över att jag inte får träna!!

 

 

nu vet jag inte vad de är på tv, kanske blir lite musik istället, är iaf trött men vill se lite sällskap vid 22.. får se om jag pallar!

 

2 bilder från i lördags på mig och mina puddingar:

 

 

 

puss påer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0