we can dance until we die

nu tror jag bloggen fungerar igen! verkar legat nere hela morgonen så ville inte uppdatera förän den var tillbaka :) har iaf inte gjort mkt nu på morgonen, slappat och käkat frulle :)

igår hade jag noll fredagskänsla på jobbet, kändes som vilken veckodag som helst typ men var en ändå en bra känsla när jag fick gå hem och veta att de var en sovmorgon som väntade :) på kvällen kom carolin hit och vi hade tänkt kolla på film men de blev inget av det, istället skratta vi?! hah jaa tror mest vi skratta åt konstiga saker och så såg vi såklart vilka som gick vidare i idol!

så imorse när hon knallade till jobbet vaknade jag och gick upp.. kan inte sova så länge längre?! why not, jag som älskar att sova.

snart är det iaf dags att duscha och fixa för ikväll ska jag nämligen till linköping till becca och käka och sen utgång :) ska bli himla roligt! så vid 5 tar jag, alexandra och carolin tåget dit och hoppas på roliga äventyr :)

nää nu ska jag lägga mig i soffan en litenliten stund till!


Ha en underbar dag! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0