världens bästa bella

alltså jag vet inte vad jag ska säga.. jag är chockad, stum, ledsen, arg jaa jag känner hundra känslor just nu! gråtit har jag gjort också.. idag fick jag veta att världens bästa bella blivit nedslagen och rånad...  alltså vem fan gör så???? idioter! de finns inte ord på hur mkt jag önskar att jag bodde nära dig nu!!

man tänker alltid att såntdär händer inte mig.. och så händer det en av mina bästa vänner! de är sjukt.. jag vill vara i oslo nu och krama om dig! DU ÄR BÄST!


idag är
de du som får alla mina tankar och all min kärlek <3



Kommentarer
Postat av: Bella

Tack så jättemycket, du anar inte hur mycket det värmer. Önskar bara att jag var hemma nu! Ska bli så skönt att få komma till thailand snart!!! PUSS <3

2010-10-30 @ 20:35:43
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0