söndagsträning

igår hade jag ju en myskväll för mig själv som sagt. de blev jag och the last song och tårarna bara rann och rann och rann.. så plågsamt men riktigt skönt att gråta ut! se den filmen om ni vill gråta lite, den är jättebra och sorglig!

idag har jag haft tvättstugan och myst i soffan och nyligen kom jag hem från gymmet. jag och sandra tog en sväng dit så de blev trappmaskin och löpbandet, riktigt skönt! härligt med en ickebakis söndag med träning :D så nu väntar jag på att köttet ska tina så jag kan laga söndagsmiddag!


imorgon är de måndag och denna vecka kör vi 11.15-20.00. tråkpass för man gör inget innan och inget efter men jag hoppas veckan går någolunda fort. men skönt med litelite sovmorgon :)


nu ska jag slänga mig i soffan en stund!

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0