jag har givit dig allt och jag har ingenting kvar


hallåååå!!
har inte så mycket och skriva egentligen jag jobbar, tränar, äter och sover.. i lördags hade jag en skoj utekväll med carolin, sandra och maria :) ska ta de lugnt helgen som kommer för jag jobbar ändå så ska ladda batterierna och hoppas på en kanonhelg helgen efter :)

men jag försöker keepa mig busy så mycket som möjligt för jag vill inte tänka inte på något.. därför tycker jag klockan kan bli 7 nu så jag kan få gå och träna och ta ut mig så mycket så jag deckar efter DH sen, sandri joinar mig för DH också. hatar alla dumma tankar!!


här kommer en bild på mig och mina tjejer i lördags, puss påer!



jag hoppas ni mår bra och har världens bästa vecka!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0