6 veckor kvar

har jag något roligt att skriva idag? JA! för idag är det 6 veckor kvar tills jag och mina fina drar till värmen! jag lovar de går inte en dag utan att jag tänker på det så ja ni får stå ut med mitt eviga tjat som thailand :D HOHO!

annars har de inte hänt mycket.. jobb, käk, städ och lite dusch på de. kul vaaa?! men imorgon tror jag att jag ska gå och ta sprutan inför resan så de är gjort, lite nervös är jag allt!

Helgen verkar helt planerad iaf, känns bra, mycket och göra=inte hinna tänka så mycket.. längtar massa efter beibsragge!! spotiiis ska också vara med :) så vi tre ska mysa i sängen hela morgonen!! ååh vad jag tycker om dom 2 hundarna <3 mina sötnosar äre!

nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på greys följt av kungarna av tylösand!

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0