nej nej NEJ

jaa änsålänge har inget dåligt hänt mig förutom en arg kund förut men jag lät honom ösa sina ord över mig och sen så avslutade jag trevligt samtalet med att han skulle ha en fortsatt trevlig dag.
sorry men ett avtal är ett avtal och har man godkänt de munligt så har man..

nu är jag hemma igen iaf som sagt 5 timmar jobb, gick riktigt fort idag! skulle ju sola på vägen hem också men fick ju skjuss så glömde helt bort det! nää får bli efter träningen istället helt enkelt.

imorgon är det torsdag vilket innebär att de är fredag snart och helgen är mer än välkommen trots en slapp vecka på jobbet. och idag är C hos frisören och blir finfin och jag bara längtarlängtarlängtar till nästa torsdag då det äntligen är min tur att blir fin och får slippa mig 15 cm långa utväxt :P

drömmer mig bort till den här bilden sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0