sommarvärme

kom precis hem efter jobb och en mysig stund med min bästa c i värmen :) brunis är hon, ska nog hinna med solarium en gång till innan vi drar på lördag :P men iaf när jag går hemåt så har ju vårruset börjat, folk över allt och när jag nästan var hemma var jag tvungen att passera massa hurtiga tjejer! blir så avis, hade ju tänkt vara med men glömde bort allt och nu ser jag hur duktiga många är i värmen och kämpa, vissa verkligen sprang skitfort! bra jobbat tjejer!!

sen undrar jag en sak, är de värmen som gör att folk blir så himla sociala? eller vad är de? igår fick jag en student som kompis, visseligen var dom nog lite fulla men ändå kanske värmen :) och nu när jag var påväg hem och prata med sandri fick jag en till kompis som inte tyckte jag skulle ha "grönt" nagellack utan att jag skulle ha rosa, dryga sig visseligen bara men ändå, sociala! jag skyller på värmen :) vill bara vara ute hela tiden!!

jag tycker de är roligt hur folk verkar så glada och roliga när sommaren kommer :)

nu ska jag ringa mami iaf :)

puss snyggingar!

Kommentarer
Postat av: towe

ja de ska bli jätte skönt faktiskt, och kul :) nu har man lite att se fram emot, bara därför lär väl dagarna gå skit sakta :( :P



Tack :D Ni är inte så pjåkiga ni heller ,hihih :D

2010-06-03 @ 20:59:43
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0