nothing lasts forever

jag skulle diska när jag kom hem, men jag orkar inte. duger de som ursäkt? jaa de gör de idag iaf. gör de imorgon (om jag orkar) nää men de är dags igen att ta tag i berget men att jobba 13.20-22.05 är segt som fan så är rätt trött både innan och efter.. idag var de något lugnare än igår så peppar peppar ta i trä att de håller i sig!

nu är det 8 arbetsdagar kvar till mig semester. har jag sagt att jag längtar? jag längtar så jag spricker snart, jag behöver det verkligen. få ny enegri, tycka om och gå till jobbet igen. har noll motivation just nu. men jag vet att om jag bara får mina 3 underbara veckor semester nu så kommer jag vara på topp igen.

(inte dagens utan någon annan dag)


nu ska jag nog gå och lägga mig i min ensamhet. hatar att tvn i sovrummet gått sönder! :( hoppas komma ut till mediamarkt eller någon sån affär snart så jag somna till tvn igen, älskar och göra de!

nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0